czwartek, 9 listopada 2017

Rozdział 2

Rano kiedy wstałam , znalazłam na mojej szafce nocnej list .
"Witaj Hermiono,
Wczoraj znalazłaś pewną księgę i jestem pewny iż to co tam zobaczyłaś zasiało w twojej głowie bardzo dużo wątpliwości co do tego kim jesteś . Mam nadzieje iż nie przeraziło cię to aż nad to , mogę ci od razu powiedzieć iż wszystko to da się bardzo łatwo wyjaśnić .Twoja babcia od strony mamy była spokrewniona z pół wampirami - pół wilkołakami , niestety wszyscy wymarli i kiedy myśleli iż ich gatunek już wymarł , ty się urodziłaś . Jeżeli mi nie wierzysz to wiedz iż ja wiem o twoim znamieniu pod lewą piersią , i także wiem iż jest on w kształcie koła z trzema poziomymi linami w środku .Więc proszę doczytaj ten list do końca bo i tak już kończę a ty możesz się z niego bardzo dużo dowiedzieć .Więc tak kiedy się urodziłaś , wszystkie wilkołaki oraz wampiry na świecie chciały cię zgładzić , ponieważ hybryda jest silniejsza od wilkołaka oraz od wampira, chciały one cię zabić więc twoi rodzice poprosili mnie jako ich przyjaciela oraz czarodzieja oto bym rzucił na ciebie zaklęcie ukrywające twoje wszystkie cechy hybrydy i przeprowadzili się z San Diego do Londynu , a ponieważ miałaś wtedy tylko parę tygodni nic z tego nie pamiętasz.Musisz wiedzieć iż to dlatego Voldemort chcę cię dostać w swoje ręce , jesteś teraz jedyną hybrydą , a co za tym idzie jedyną osobą której wilkołaki oraz wampiry się boją ,więc przypuszczam iż chciałby on tobą ich szantażować po ty by mu służyli.Jeszcze jedna rzecz w kopercie znajduje się wisiorek , jest on tak zaczarowany byś mogła mnie prosić o kontakt w razie jakichkolwiek pytań , lub gdybyś potrzebowała pomocy ,oraz znajduje się tam także buteleczka ,jest w niej eliksir który ujawni wszystkie ukryte cechy .Mała rada ode mnie lepiej doczytaj w bibliotece wszystko o hybrydach ponieważ to iż wypijesz ten eliksir będzie miało swoje skutki i lepiej byś wiedziała na co się piszesz.To już wszystko , aby aktywować łańcuszek i wystarczy iż go potrzesz i pomyślisz to co chcesz bym usłyszał.
Twój wujek, Jaymes"
Kiedy skończyłam czytać wyciągnęłam łańcuszek i założyłam go na szyję.Był to zwykły złoty łańcuszek z wisiorkiem w kształcie mojego znamienia i z małym niebiesko-fioletowym diamencikiem na jego środku.Na szczęście była sobota , więc nie martwiąc się o nic , szybko się wyszykowałam i poszłam na śniadanie , zaraz potem ruszyłam z powrotem do pokoju , spakowałam do torby arkusze pergaminu oraz pióro , ponieważ przeczuwałam iż będę ich potrzebować i rzucając na butelkę z eliksirem zaklęcie ochronne(by się nie potłukła oraz by nikt jej nie widział oprócz mnie ) , schowałam ją do kieszonki w torbie ruszyłam do biblioteki.
W bibliotece znalazłam stolik na uboczu szybko przy nim usiadłam , wyciągnęłam różdżkę i powiedziałam :
-Accio książki o hybrydach wampira-wilkołaka .
Tak jak się spodziewałam wylądowała przede mną tylko jedna księga i to nie ta przez którą zemdlałam tylko jakaś inna , dużo grubsza i większa.Otworzyłam ją na spisie treści:
1.Wampiry.
2.Wilkołaki.
3.Czarownice a czarodzieje.
4.Skrzaty.
5.Hybrydy.
Szybko otworzyłam na piątym rozdziale i zaczęłam szukać o hybrydach wilkołaka oraz wampira , i zaczęłam czytać.
"Hybryda wampira-wilkołaka , jest bardzo szczególna , ponieważ wampiry oraz wilkołaki bardzo się od siebie różnią oraz nienawidzą siebie nawzajem .Obie te kreatury są dla siebie nawzajem obrzydliwe , więc kiedy w 1768 roku , wampirzyca Almira pochodząca z Angli i Wilkołak Luther pochodzący z Ameryki , zakochali się w sobie podczas podróżowania po Europie cały ich gatunek był w szoku , i chcąc się zemścić za ich zniewagę (ponieważ każdy wilkołak powinien nienawidzić tego drugiego i nawzajem), zabili Luthra , a Almira uciekła i się schowała u mugoli którzy o niczym nie wiedzieli . Po miesiącu wampirzyca dowiedziała się że jest w ciąży i urodziła pierwszą hybrydę .Hybryda wilkołaka-wampira , jest szybsza i silniejsza od ich obu , oraz jest neutralna , nie czuje obrzydzenia do żadnego z nich , panuje ona także na swoimi przemianami , i nie musi ona się przemieniać w wilkołaka podczas pełni oraz nie musi się kryć przed słońcem tak jak wampiry . Każda hybryda ma inny dar , niektórzy panują nad naturą np.ziemią , wodą , wiatrem , inni potrafią ją niszczyć np.panują nad ogniem .Są także hybrydy które mają dary umysłowe np.czytają w czyichś myślach , umie rozpoznać wilkołaka , wampira , lub potrafi zmieniać postacie , jest jeszcze inny rodzaj daru który zdarza się bardzo rzadko prawie że wcale i jest to telekineza , niestety ten rodzaj daru nie pojawił się już od wieków.
Jest także inny rodzaj hybryd wampira-wilkołaka , jest to hybryda której cechy były uśpione przez bardzo długi czas, i nagle zostają obudzone , zdarza się to bardzo rzadko , zazwyczaj u hybryd które zostały wychowane przez mugoli , ale ich cechy były zazwyczaj budzone po 5-6 latach , i nic niezwykłego się z nimi nie działo , po prostu ich emocje były trochę rozchwiane.Co innego hybrydy które były uśpione przez dziesięć lub więcej lat , zazwyczaj było to spowodowane przyczyną nienaturalną , czyli iż ktoś uśpił ich cechy specjalnym zaklęciem lub eliksirem , w tym przypadku obudzenie tych cech jest bardzo niebezpieczne , a właściwie grożące śmiercią , ponieważ nie tylko ich moce ale i emocje zostaną obudzone po tak długim czasie gromadzenia się i rośnięcia.Normalna hybryda która po urodzeniu ujawniała swoje cechy , od razu zaczynała nad nimi panować:większa czułość węchu , dotyku , zapachu , dużo większa szybkość ciała , nad tym wszystkim uczyła się ona panować już od urodzenia oraz nad swoimi mocami , a po np. 10 latach , emocje te się nagromadziły w ciele osoby która nie ma pojęcia jak nad nimi zapanować , a dochodzi do tego jeszcze dar takiej osoby , którego siła rosła wraz z tą osobą , i po dziesięciu latach lub więcej moc/dar tej osoby jest tak silny i niestabilny iż może on zabić po przebudzeniu , jest także możliwość iż osoba ta przeżyje , lecz będzie ona potrzebowała specjalnego szkolenia panowania nad swoimi emocjami , co może zająć bardzo dużo czasu "
Kiedy skończyłam czytać , popatrzyłam na butelkę z eliksirem i wiedziałam iż będę musiała nad tym bardzo dużo pomyśleć , i już miałam w głowie pytanie które chciałam zadać Jaymes'owi , ale najpierw wolałam się z tym przespać , więc szybko odesłałam książkę na miejsce i ruszyłam do mojego pokoju .Po drodze myślałam o tym czego się dowiedziałam i nagle stanęłam w miejscu jak wryta , ponieważ nagle sobie uświadomiłam iż jednak moje życie nie jest jednak takie popaprane , oczywiście nadal niebezpieczne teraz jeszcze bardziej , ale chociaż coś z tego mogę mieć prawda ? Jakiś dar , może będę mogła panować nad ziemią ? Lub wodą ? Ale zaraz straciłam cały zapał , ponieważ uświadomiłam sobie iż sprowadzę na siebie jeszcze większe niebezpieczeństwo jeżeli wypije ten eliksir.Westchnęłam i przyśpieszając kroku ruszyłam dalej.W pokoju szybko się przebrałam w piżamę i popatrzyłam na zegarek 15:00 co mi powiedziało iż byłam prawie 6 godzin w bibliotece.Weszłam na łóżko i zaczęłam czytać "Piękna i Bestia" nawet nie wiedząc kiedy zasnęłam.

Rozdziały postaram się dodawać co dwa dni , dzięki za przeczytanie .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz